冇乜特別
不過同其它人講起考試成績
發現真係人外有人天外有天
還記得學期初,上EL1000 (所謂EL1000,即英文堂,會同其它科o既人一齊上,上個sem 星期六o個堂...又名fuck千) 同隔黎科o既同學起吹水o個陣,佢話java 完全唔知係乜黎,問我點compile
而今日,又起吹水o既時候,有人話俾我聽,呢個人A+左!!
真係心服口服,一個sem 就可以由唔識學到A+