今日好悶呀..
係呀,琴日落雨...我吾記得左帶遮..
跟主我走左去問miss有冇遮,,點知miss淨得一把遮都借比我呀..
好開心呀..
吾知點解我愈來愈覺得miss好似我呀媽咁..
吾係因為miss個樣似..
因為我覺得佢對我好好超好...
miss就黎生日喇,我已經諗到送咩比佢喇..不過而家開始儲錢喇..最衰暑假洗多左錢la@@
不過就算點都好,我都一定會送生日禮物比miss架
唉..我諗我真係要用一段時間先可以放棄到你,有時吾係想放棄就放棄得到架,,
除非而家搵到一個我更加鐘意佢ge..就可能放棄到ge=]
|