Cursor by www.Soup-Faerie.Com
您已經停留了
I'm矮妹=D
rikko1995
暱稱: I'm矮妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-02-10
2011-01-12
2010-12-17
2010.12.14好好好開心...
2010-12-16
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 31
今日人氣: 4
累積人氣: 345
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 8 日  星期三   酷熱


開心..=] 開心 分類: 未分類

{今日}~

今日好開心呀,,

今日一放咗就去唱k..

雖然一開始係ok靜ge..

但後尾,,開心咗,,哈...=]

{朋友}~

mandy,,,你唔Q洗理佢地點講ga,,

開心d啦..^^

唔知點解由開學至今日我覺得,,

我同秋儀好似愈來愈fd咁..=]

但係同mandy就好似愈來愈疏遠咁...=[

唉..可能係因為而家我同mandy係同班掛..=[

但係點解mandy同'佢"又咁fd..??=[

唔知係味我成日同秋儀在一起呢??

唉...=[

{愛情}~

我諗我就快可以放棄到佢喇...=]

因為我上了第個..=]

咁就唔洗好似之前咁尷尬,,=]

不過佢好似只係我係朋友咁ge?..=[

可能我同佢ge關係,,朋友係最好...=[

但係一到一個好ge時候,,

我就一定會同佢講,,,

你!!..=]

希望快d到個一個時候啦...!!

{家人}~

好開心呀...

呀媽今日打咗黎比我...

佢收到我寫比佢ge信喇...=] ^^  !!!

同埋相............[同細佬ge]

我一到18歲..

我一定會返去揾佢....哈哈!!xd

{自己}~

係呀..

我琴日度高,磅重呀....

我高咗呀...不過0.5cm...

但係我淨係重咗0.1kg咋...哈...^^






訪客留言 (返回 rikko1995 的日誌)


MSYI 於 2010-09-09 08:58 PM 發表:
唔係咁架:(:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rikko1995 於 2010-09-09 11:02 AM 發表:
哈哈..
但係我成日刀feel到係呀...=[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MSYI 於 2010-09-08 08:45 PM 發表:
我同個個都差唔多架咋`
唔好亂諗啦傻婆=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]