我已經有幾日冇同你sd sms啦,,=(
雖然真係好想好想好想同你sd番sms,,=)
但係咁樣再繼續同你sd sms~我只會愈來愈內疚,,
因為係我同你講我中意你!
而且,你知道左我中意你,,
根住你又肯同我sd sms,,
咁樣就唔似普通朋友sd sms啦!
我覺得咁樣會好對你另外一半唔住,,
最重要你而家係拍緊拖,,
所以我更加唔應該再係咁同你sd sms,,
唉,,你真係第一個令我同時內疚同後悔ge一個人,,
因為你已經係我心目中代替左聲係我心目中ge地位,,=)
但係我之前中意聲,,
都未試過百幾日內為聲做過咁多野,
但係中意左你,,
就真係可以為左你做好多野,,
我為左你做咁多野,
係冇諗過會唔會有回報=)
所以我係e段日子會忍忍忍,,=)
不過我會繼續好似以前咁中意好中意好中意你^^
希望我忍到唔sd sms比你,,
加油丫~矮妹=)
|