同遊者:甘 宜
是日海洋公園去也。所玩者, 激也。
最正係睇海豚!! 好好好好好得意呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
第時去澳洲一定要同佢地接觸下!!!!!!
玩左2個過山車 海盜 flying wing 好似冇喇
仲有夏水禮 今年都幾悶! 得個幾個game(集古個邊)
d泡又淨係比d細路玩
不過水炮真係好過癮XD
D英式熱狗好好味!!
不過...唉
祖BAND D細路失驚無神又全部唔返...
唉, 最後一次喇......
係摩天輪 FLYING WING望到個天
南丫島個邊, 真係好靚
上面有太陽不過島個邊係陰天...
愈睇愈down-v-|||
坐車返家個陣經維港
好靚不過睇親都會有d down
因為諗到大左又要可能係呢d地方做(做到至算啦)
一定唔岩自己
真係想好似PETER PAN咁 係NEVERLAND度住
*有睇就明咩事啦!
好彩認識左神 真係好正
未信主GE人係呢D時候會有咩感覺
好似前路茫茫一片黑暗咁||||||||||||
海浪真係幾型!
細細條連大咁多GE中華"尋"都咬得死!
雖然好殘忍好慘, 不過海浪真係好型好得意!
*蓮華"型得可愛"!
琴晚一點幾sd左個sms玩BE
又係個d"輕輕的我走了 永別 勿念.."
哈 以後玩真係諗真d 唔可以玩d認真ge人
唔係一定比人鬧XD
BE多謝你呀!! 即刻打黎以為我喊||||||||
之後去左食甜品
芒果芒果i love u!!!!
芒果奶真係好好飲! 但係芒果西米露...
呢d係芒果+西米露囉唔該||||||||
d魚蛋好唔抵不過真係好正!!!
上左惠康 好kid 撞親人-_-
去左app羅買珍寶
今日! 唉
今日學到一樣野
"面係人地比 架係自己丟"
有時都想收下口 學下咩叫尊重
但係自由行d內地旅客點解會咁?
寫到明"請勿吸煙"你都可以照食
我由細到大去咁多次海洋公園真係第一次係公園非吸煙區聞到煙味!
我穴係未見過有人可以咁離譜架!
個垃圾桶冇煙灰缸
你可以係正個度個"請勿吸煙"告示度整支煙
排排下隊又可以當住咁多人面前食煙
唔係話唔可以尊重你 但係你自問值得人尊重咩?
香港咁多人憎你真係有原因
人地d南亞人又靜, 又會好好咁排隊
同一情況之下我地ge同胞竟然可以係咁多人面前想打尖插入黎
你地可唔可以反省一下?
唔係話個個都係咁 我相信當中會有d好人ge(希望啦)
不過見到呢d咁ge人去d唔係自己地頭ge地方都可以咁ge秩序
好難想像奧運係佢地地頭會攪成點囉 到時真係冇眼睇
一日都係毛澤東!(關事?)
呢度唔係話哂所有大陸遊客 只係針對個d冇禮貌冇秩序ge
呢d簡直枉為人 唔好以為有$比入得場就大哂
入面個個都有比$架! 可唔可以諗下人架?
個場你架??????????守下秩序啦
今日就因為呢d咁ge人唔多唔少咁影響左心情! |