Ri BLOG
. . . .
rikorik0
暱稱: Riko
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8周年
2009-04-04
生日.快樂.芝士
2009-03-19
最佳損友
文章分類
全部 (464)
見證 (4)
未分類 (460)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Chris's website
Mylene's Blog
Sophie's website
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 464
留言總數: 389
今日人氣: 1
累積人氣: 13977
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


見證 分類: 見證

 又有$收:)
感謝主呀!!
我講野唔好 所以係度打得清楚d

之前十一奉獻啦
諗住d人咪話神會有祝福
+人工個d ge....
但係我覺得點解自己咁耐都未有-v-|||

但係今次!! 竟然到我喇!!!!!!!
感謝主!!!!
有1000蚊獎學金呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

其實都唔知點解係我拎.
因為明明小妹應該今次又好過我 前3次有2次都好過我
要睇下成績表先知:)

神真係對我好好呀!!!
我明明做得咁差........SORRY!!!
但係都有咁多恩典!!!!
希望可以做好d!!!!!!!對得住佢!!!!!!!!!!

另外有一句野今日睇到, 覺得好正
"有時候, 收到禮物的意義, 也許在於原來有這麼一個人...是這麼的在乎你。"
多事之徒睇到唔該唔好再嘈我呀!!
*句野唔似我style!!!!

唉 我要做返個女仔呀!!!
我唔要咁wuwe



海洋公園 分類: 未分類

 同遊者:甘 宜
是日海洋公園去也。所玩者, 激也。
最正係睇海豚!! 好好好好好得意呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
第時去澳洲一定要同佢地接觸下!!!!!!
玩左2個過山車 海盜 flying wing 好似冇喇
仲有夏水禮 今年都幾悶! 得個幾個game(集古個邊)
d泡又淨係比d細路玩
不過水炮真係好過癮XD

D英式熱狗好好味!!
不過...唉
祖BAND D細路失驚無神又全部唔返...
唉, 最後一次喇......

係摩天輪 FLYING WING望到個天
南丫島個邊, 真係好靚
上面有太陽不過島個邊係陰天...
愈睇愈down-v-|||

坐車返家個陣經維港
好靚不過睇親都會有d down
因為諗到大左又要可能係呢d地方做(做到至算啦)
一定唔岩自己
真係想好似PETER PAN咁 係NEVERLAND度住
*有睇就明咩事啦!
好彩認識左神 真係好正
未信主GE人係呢D時候會有咩感覺
好似前路茫茫一片黑暗咁||||||||||||

海浪真係幾型!
細細條連大咁多GE中華"尋"都咬得死!
雖然好殘忍好慘, 不過海浪真係好型好得意!
*蓮華"型得可愛"!

琴晚一點幾sd左個sms玩BE
又係個d"輕輕的我走了 永別 勿念.."
哈 以後玩真係諗真d 唔可以玩d認真ge人
唔係一定比人鬧XD
BE多謝你呀!! 即刻打黎以為我喊||||||||

之後去左食甜品
芒果芒果i love u!!!!
芒果奶真係好好飲! 但係芒果西米露...
呢d係芒果+西米露囉唔該||||||||
d魚蛋好唔抵不過真係好正!!!

上左惠康 好kid 撞親人-_-
去左app羅買珍寶

今日! 唉
今日學到一樣野
"面係人地比 架係自己丟"
有時都想收下口 學下咩叫尊重
但係自由行d內地旅客點解會咁?
寫到明"請勿吸煙"你都可以照食
我由細到大去咁多次海洋公園真係第一次係公園非吸煙區聞到煙味!
我穴係未見過有人可以咁離譜架!
個垃圾桶冇煙灰缸
你可以係正個度個"請勿吸煙"告示度整支煙
排排下隊又可以當住咁多人面前食煙
唔係話唔可以尊重你 但係你自問值得人尊重咩?
香港咁多人憎你真係有原因
人地d南亞人又靜, 又會好好咁排隊
同一情況之下我地ge同胞竟然可以係咁多人面前想打尖插入黎
你地可唔可以反省一下?
唔係話個個都係咁 我相信當中會有d好人ge(希望啦)
不過見到呢d咁ge人去d唔係自己地頭ge地方都可以咁ge秩序
好難想像奧運係佢地地頭會攪成點囉 到時真係冇眼睇
一日都係毛澤東!(關事?)
呢度唔係話哂所有大陸遊客 只係針對個d冇禮貌冇秩序ge
呢d簡直枉為人 唔好以為有$比入得場就大哂
入面個個都有比$架! 可唔可以諗下人架?
個場你架??????????守下秩序啦
今日就因為呢d咁ge人唔多唔少咁影響左心情!



2008 年 7 月 6 日  星期日   晴天


見證 分類: 見證

 哈哈哈 感恩!!
因為今次真係愈依靠神 成績愈好呀!!!
中數TT最明顯!!
中文學期初個時好差架嘛~~~
今次!!! 有3份都好高分:) 作文都進左少少呀!! 好似0.5XD

*有人問咩係但以理讀書法wo. 咁係度打下見證啦!
  我地教會有用ge個個成績都有進步!!!!!!

數學...我原本做上2年d卷都得個3十幾分 最多都得49
但係考出黎竟然都合格:D

仲有旅遊 考前個日都未知點溫
多謝神!! 有家兒姐教教 識溫科技
今次終於有返7字頭:D!!!!!!!

其他冇咁靠神個d成績有d真係退左d, 不過呢份真係一份好好ge功課!!+禮物:)

"有人靠車, 有人靠馬,
  但我們要提到耶和華我們神的名"

遲d我會買但以理讀書法架喇! 有興趣問我借黎睇!!!!



今日 分類: 未分類

 明明一早咁好太陽 最後又落雨
好!!

琴日好少人:( 不過呢2日ge道都好正!!
睇左某人d相呀!! 好靚仔XD

琴日同左李敏去食老麥
激死我喇!! 原來戎欽俊同陳濤上過黎呀!!!
比佢地見到哂我張desk咁亂tim-v-
多謝你地幫我執喎 愈攪愈亂!!!
下次我係度先上黎呀!!! 孔子都係:D
唉 咁耐以黎
最鍾意. 鍾意得最耐個個得"你"咋!!!
真係羨慕你GF!!
(佢唔要你我要呀)<<講下姐XD

今日又遲....仲要冇帶8達通
又要lan返去拎-_-
好彩冇乜點遲....

最最最想講ge係...
今日聖餐 個杯盤有甲由(唔識打  是但啦XD抄宜宜)
威哥仲要之後先話"講個笑話你知"
原來佢傳個時已經見到|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Julie好慘.....
好彩我同李敏係傳餅姐! 哈哈!!!

呢幾日真係好攰呀唔知點解!
訓完教諗住溫書點知溫得一陣....

想睇kashi.........



2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天


牛鬼蛇神 分類: 未分類

 係學校都諗左今日blog主題係呢個, 點知原來姚sir都係:)

今日對卷, 悶到嘔茄!
今次ge成績呢......唔講分, 不過真係暫時都滿意架!!
真係好經歷到神!!
但以理讀書法 SOGD!!!

中史. 57/80
ENG. 27/37 36/48 77/111 14/24 ?/24[SBA]
文學. 77/100

ね∼(嘔)
特別唔掂個d反而好, 靠自己>>>死
>>>>>>>都係靠神好!!!!

今次考試真係好正呀!!!!!

死菊唔好再串我呀!!
聽日真係要開始溫書!!
唉日日都補課 唔開心