努力!!!
今日打羽毛球啦~~原來江欣琳同林佩君都黎!!
同Julie打先~~ 之後李敏黎又打 冇幾耐江欣琳同唔知邊個黎左:s親戚掛!!
跟住見到3個小學fd!!! 潘國健 蔡嘉銘 連冼國賢都見到!!! 嘩個個都幾靚仔呀!!!
又去OK飲野之後再打ball~~
跟住江欣琳....-v-" 去左廣東館~~ 嘩幾正 李敏話卡位有獨立電視睇架~~
想去個度食下tim~~
之後同琳對Julie 君~~ 好玩~~!!!
之後再去公園仔~~ 係番小六就好個陣勁正~~!!
多左d比老人玩ge野~ 好cute!! 玩太極機=="
之後見個細路唔夠高串左佢幾下-v-" 佢好cute架!!!
原來佢識聽-v- 同李敏講下~之後又問下佢幾歲---6歲-v-
而家d細路個樣好似好細個咁 都估唔到幾多歲ge~~ 以為佢3.4歲唔識聽架~~~
跟住走 同李敏去OK買雪糕...唔記得左做完運動唔可以咁快食野:'(
今天白費了......
跟住又唔記得買糧 又番轉頭
thx李敏肯陪我白痴-v-
跟住勁快行番屋企 又係睇麵包ge時候喇!!!!!
TVB又cut喇!!! 衰格!!
諏訪原同河內真係幾乜野==" 好似小櫻個度 小狼係山洞叫小櫻唔好喊個集咁-v-不過男男!!
岩岩餵魚 翻天鼠食番野喇!!!用新魚糧!! 之前唔食可能因為d舊糧太碎....
陰公餓左好耐喇..... 聽日換水落藥醫腹水<<原來人都會有腹水架!!!
Mylene唔理我:'( 一星期後!!! cosplay!!!!!
好鍾意條短褲 不過要買番d衫 鞋黎襯~~
仲有.....-v-"我唔要做猩猩~~~~~
今晚有螺食 正呀!!!
有冇人知高筋麵粉係邊度買呀 我想整日式麵包王2號!!
仲有酵母點拎番黎???哎yaya~~
阿東成日整個雞咀出黎-v- 都唔夠阿冠cute!!! |