Ri BLOG
. . . .
rikorik0
暱稱: Riko
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8周年
2009-04-04
生日.快樂.芝士
2009-03-19
最佳損友
文章分類
全部 (464)
見證 (4)
未分類 (460)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Chris's website
Mylene's Blog
Sophie's website
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 464
留言總數: 389
今日人氣: 0
累積人氣: 13995
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天


蜜瓜包 分類: 未分類

琴日同宜.盈去文化  之後同盈去NTP

行到勁累=="   不過發現A1出左隻日式蜜瓜包!!!勁興奮!!

好正~~不過冇蜜瓜味ge=="  真係同日式麵包王個隻一樣架!!!!!!!

之後周圍行=="  又話去sasa又萬寧個d勁累=="

不過都唔錯~~

夜晚又去香辣屋食  講旅行

tvb有李思睫呀!!!!  

今日終於買到酵母!!番黎可以整喇!!!

阮小姐講野好過份囉  你講還講洗唔洗講得咁盡呀!?

咁講人  你知唔知好hurt人架   都痴線架 CUT線 廢事理佢

係咁係度話人

琴日發左個好夢.....  同惡夢!!!

太神奇喇!!!!不過醒左發唔番個好夢....可惜

個個究竟係邊個?????

今日記住落藥!!買蝦!!!



2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天


今日 分類: 未分類

今日CoCo死忌.......

請默哀三秒

 

 

 

岩岩何小姐終於諗番起個cam係邊

係d膠袋度

camcam回來了



聽日換水~~~ 分類: 未分類

努力!!!

今日打羽毛球啦~~原來江欣琳同林佩君都黎!!

同Julie打先~~  之後李敏黎又打  冇幾耐江欣琳同唔知邊個黎左:s親戚掛!!

跟住見到3個小學fd!!! 潘國健 蔡嘉銘  連冼國賢都見到!!!  嘩個個都幾靚仔呀!!!

又去OK飲野之後再打ball~~

跟住江欣琳....-v-"  去左廣東館~~  嘩幾正  李敏話卡位有獨立電視睇架~~

想去個度食下tim~~

之後同琳對Julie 君~~ 好玩~~!!!

之後再去公園仔~~  係番小六就好個陣勁正~~!!

多左d比老人玩ge野~ 好cute!!  玩太極機=="

之後見個細路唔夠高串左佢幾下-v-"  佢好cute架!!!

原來佢識聽-v-  同李敏講下~之後又問下佢幾歲---6歲-v-

而家d細路個樣好似好細個咁  都估唔到幾多歲ge~~  以為佢3.4歲唔識聽架~~~

跟住走  同李敏去OK買雪糕...唔記得左做完運動唔可以咁快食野:'(

今天白費了......

跟住又唔記得買糧 又番轉頭

thx李敏肯陪我白痴-v-

跟住勁快行番屋企  又係睇麵包ge時候喇!!!!!

TVB又cut喇!!! 衰格!!

諏訪原同河內真係幾乜野==" 好似小櫻個度 小狼係山洞叫小櫻唔好喊個集咁-v-不過男男!!

岩岩餵魚  翻天鼠食番野喇!!!用新魚糧!!  之前唔食可能因為d舊糧太碎....

陰公餓左好耐喇.....  聽日換水落藥醫腹水<<原來人都會有腹水架!!!

Mylene唔理我:'(   一星期後!!! cosplay!!!!!

好鍾意條短褲  不過要買番d衫 鞋黎襯~~

仲有.....-v-"我唔要做猩猩~~~~~

今晚有螺食  正呀!!!

有冇人知高筋麵粉係邊度買呀  我想整日式麵包王2號!!

仲有酵母點拎番黎???哎yaya~~

阿東成日整個雞咀出黎-v-  都唔夠阿冠cute!!!



我要去打羽毛球呀!!!! 分類: 未分類

好開心~琴日終於識打冠茂個茂字喇!!!!

原來係草花頭ge-v-  我一路都以為係竹花頭架!!!!

哎yaya~~好鍾意係短褲!! 同阿冠個條真係好似!!!

除左個袋同d色差一"節"

======================================

今日係咪去打羽毛球架!!!!

冇左影:'(  我要減肥!!!!
為左cos阿冠 一定要減到!!!!

好開心呀~~而家一起身個頭就唔知點解變到好似阿冠個頭咁

都唔捨得梳tim 飛起哂!!! 而家連何珈宜都話似呀!!!!!

不過我諗後面就.....................



2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


麵包麵包麵包 分類: 未分類

op3真係愈聽愈好聽

哎條黑燈有事 今日應該會去魚街買藥順便買埋條短褲!!

估唔到呀!!! Pantasia件制服100蚊咋!!!  不過大6做唔知手工會點呢??

哎yaya~~~~~~~~~~~

岩岩突然諗番起小學個陣d野<<R君無啦啦去我鍾意個個個板度扮我黎示愛

攪到成年冇計傾!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!R君係邊個??  個條友知啦-v-"

都唔知點解個時唔會嬲架!!!!!!!!!真係慘/ .\