Ri BLOG
. . . .
rikorik0
暱稱: Riko
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8周年
2009-04-04
生日.快樂.芝士
2009-03-19
最佳損友
文章分類
全部 (464)
見證 (4)
未分類 (460)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Chris's website
Mylene's Blog
Sophie's website
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 464
留言總數: 389
今日人氣: 2
累積人氣: 13987
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 16 日  星期日   陰天


呵呵! 傷心 分類: 未分類

今日番敬拜~~ 係咪咁叫呢???

哈哈~~ 有趣!!!^^

又比人禁電視喇!!!

唔怕~聽日落阿麻度玩!!! 吹咩~~~~~~

發現最近好多人誤用"有趣"!!下回教啦~



2006 年 4 月 15 日  星期六   陰天


可惡~又唔落大雨!!! 愉快 分類: 未分類

Happy Easter!!   琴日未寫埋比d penfd tim:P sorry~~

----------------------------------------------------------------------------------------------

Mylene~~~

      Halo!!  I'm very happy  to know you:D  I didn't think I can be your friend at first^^

You are my bestfriend too!!! but I have many best friend:P I hope we will be goodfreind  forever^^

Are you really to come to HK at 12???  I must lead you to some place(there are not tourists know how to go! )eg. my primary school^^          And you can go to The Ocean Park. The Peak.... MK!HAHA~~

But I think I won't say many.....  My English is very bad!!!!

==================================================================

Chris!

       wow~ I just have a boy penfriend@@   haha~~ Thx for your song^^   VERY NICE!

When will you send photos of you and your house to me!!!!!!!?

===================================================================

Sophie~

    Hee~~ halo!!   haha~~I think you are very interesting~~~^^

HAHA~

===================================================================

冇lu~~~

 

 



Father Bir~~ 分類: 未分類

今日Father Bir喇!!  哈哈~~ 冇表示....未買禮物比佢同媽子呀==

Happy Brithday!

Today is father birthday!!!  HAHA~~  I didn't do anything....  Did't buy present to him and mother==

    終於更新左隻音樂~~  原來係咁難聽架原本個隻==人唱好聽d.....個版都係唔適合有暖色!!!

    Updated my diary at last~~ The last music  isn't  pleasant to listen== xxx.....xxxxx!!!

岩岩同過Chris. Sophie msn~~  Mylene原本有~~  不過佢要做HW=="

Chatted with Chris and Sophie on msn~~ Mylene did her hw so....=="

岩岩有2個人黎食飯==" 收多100蚊!!    呵呵呵~~

2 of my mother's sister came to have dinne=="  1 of them gave me $100!!  ahahah~~

       我覺得自己個版好陰沉....==""  冇人黎ge!!!!!黎又唔留言~~   我會回架喇!!!!!

       I think my diary is very dark....=="   No body come!!!!!Someone came but didn't say anything~~  I must answer!!!!! 

見盈. 宜同小魚都有寫野比d fd係個版   攪到我都想tim:P

Roey( Sarah!!!!). Kuey and Fish wrote something for friends in( or on??) their diary   I want too:P

  又落雨!!^^  又唔落大d喎/.\

Today rain again!!^^   Why don't rain bigger?/.\

搵日早少少訓得唔得呀!!!

xxxxx!!!

都係好似佢3個咁啦^^    好! 努力~~  冇寫到個d分班個陣寫埋:P 懶呀!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------<<抄盈

盈盈~~

    heehee~~ 我係咪好煩好煩好煩呢~~=="明知故問!!    有時我覺得你好賤== 會cut人線ge~ 又唔比我同你地行番去...

不過呢排你都冇cut線^^  又係"某方面"支持我^^多謝呀^^  呢掛覺得你同宜好勁!!!冇fd都得咁ge~~

下年一定要讀埋同一班!!!    不過唔好同何珈宜一齊話我煩唔理我呀:'( 我會想喊的.... 而家覺得你幾好人:P

我當你Best Friend之一架:P  好多個BFD^^     祝你快d拍拖^^

=============================================================

阮子:P

    你應該都唔會睇到架啦~哈哈( 抄宜架><) 咁就8年><  以前成日無啦啦唔同你玩  呢排又你上親黎我都發皮氣~sorry!!!

升左中學之後你好似變左好多....仲x左好多 哈哈!!!  不過你好似都係咁重視我地ge友誼^^ 多謝你呀^^

希望可以同你一直做到FD^^

================================================================

宜may!!!! S-P

     我同你冇野好講!  呵呵呵~~~愛在心內暖   嘔呀!!!又想打人喇!!!!

==============================================================

ManMan豬~

    wow~~你番左大6喎!!  又係識左8年 heehee~真有趣   你成日幫我( 又抄宜==)又當我bestfriend(really?定我聽錯?)

基本上我當左你係照顧我ge fd+v+!!  哈哈哈~~

多謝呀!!呵呵~~  你比我個隻熊個隻仲係度架!!!!!多謝多謝多謝多謝多謝多謝  fd橋啡ly乜h:D

識唔識睇呀~~

===============================================================

孔子!!

    wow~好耐冇見~~  唔知點解你生日個日打完比你就日日都諗住你喇!!呵呵~~  你同阮子係中學之後

唯一2個唔同學校不過仲有聯絡ge女fd^^ fd~~

==================================================================

李芷~~

     成日嬲人  人地打你大力d就嬲=="    不過你係xx之中我諗係唯一xxxxxge人^^多謝你呀!!等我好過d~

同你都傾得心事~~~ 一個原本以為同你一樣性格 點知完全唔同ge人== 好無奈呀!!!!!    好好享受下呢個幾月啦~

我諗你明我up乜ge~~    其他人唔好亂估!!!   呵呵~~ut+油!!!  下次再去宜家玩爆谷^^:D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

冇lu:P   其他分班先講  哈哈~~ 呢幾個係呢排影響到我ge人=="影響心情呀....唉~~~

BFD大慨係咁掛......   唔知唔知唔知!!!!!         想訓覺~~

icq冇咩人on lu.....   哈哈~~



2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天


刨書!!!! 驚訝 分類: 未分類

哈哈~~今日點幾開始刨書  刨到5點將

貞德1-7一次過睇哂^^  同動畫版好唔同!!!   

個人覺得動畫版好睇d:D   漫畫版太多兒童不宜=="不過幾正呀!!

跟住串英文==  死喇今次ut!!!!!   哈哈哈~~

father聽日生日~~ Happy Birthday=="

而家有蛋糕食!! 呵呵~~

日日係咁唔洗溫書就好

11點起身  食完野煲碟睇書乜都得

跟住又食     乜都唔洗煩就正喇!!!

暑假要搵番幾日咁樣!!!!



2006 年 4 月 13 日  星期四   雨天


呢2日好有趣呀! 愉快 分類: 未分類

琴日煲THE LION KING1同2  跟住夜晚成家NTP.....西田食^^

    跟住自己去大眾  班比2同魔幻王國出左喇!!!

好耐之後媽子黎   買囉!!!

番到去睇班比!! 正呀~~   幾感人~~

 

今日睇魔幻王國~~睇完溫書~~   之前李芷打左黎!!我要睇電視呀煩!!  

跟住蚊電話線   唔聽!! 又塞落衣櫃^^   跟住話2.30去

去到佢未到==周圍行~~   食好多野!!!

跟住行到冇野好行就去宜家~~~  超正呀!!!勁靚呀d傢私~

跟住去食野   差李芷好多錢~~~   買左蛋糕廿蚊   原本想食雞隨   李芷唔肯==

買薯圈囉><    入面得條洋蔥== 不過幾好味~~

正呀!!! 跟住番家~~   落雨喇!!!!

一朝早出面就轉轉轉!!! 嘈到訓唔到~~  睇碟都冇聲!!!

夜晚~~個鏡搬左位呀!! 好唔慣~~

煲喎@@同cin &李芷~