今日係saturday但係都要番學!!!
今日都係班主任堂呀!!!
我中於都唔洗去中樂班啦!!!!!!!!!!!!
好happy呀!!!!
番到屋企啦!!!無咩野做呀!!!!!!!
跟住去取眼鏡!!!!
然後去借書!!!
跟住無咩野做啦!!!!
今日第1日番學!!!
好緊張呀!!!!
徐老師做我班主任呀!!!
(唔係徐主任喎)
但係徐主任係教我maths呀!!!(好慘呀!!!)
我(童)賴屎俊坐呀!!!
都唔係好慘!!
好過(童)c(兔)坐呀!!!