| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-07-12 |
分類: 未分類 |
今日..."
巧悶巧悶巧悶......."
巧悶咁就過左一日喇- -"
今日禾仲知道左一件事/3\"
就係家家姐返澳洲>.<"
嗚嗚~
禾唔想家家姐返澳洲哇>﹏<"
佢話8月2要返去w0~
8月26先返尼哇>﹏<"
嗚嗚~
家家姐會唔會唔記得禾嫁/3\"
唉..."
希望快d過左呢2幾日喇- -"
咁禾就可以快d同家家姐傾計嫁喇~>﹏<"
禾e+仲諗緊禾成個既假期點過- -"
日日坐係屋企- -"
都唔知做喵~ 巧- -"
出街@_@"?
又唔係日日出到- -"
唉..."
悶哇-﹏-"
上面張相巧7呀- -"
|
| 望咩望-_-` 再望打瓜您`!:2008-07-12 12:51 AM |
|
|
豆豆子 於 2008-07-12 05:11 PM 發表:
整得好靚啵囡-v-"
|
網主回覆
幫你正果個bolg仲靚靚喇^v^ Posted at 2008-07-13 12:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
~~~~小馮~~~~~ cm 4 u丫!!!!! ~~~~bb上~~~~~
|
網主回覆
係小熊哇.\/." Posted at 2008-07-13 12:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|