| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-07-15 |
分類: 未分類 |
今日..
禾知道一樣巧o咀既事- -"
禾玩玩下果時- -"
無喇喇禾呀哥(網上)
打左句hi!
之後禾打早-v-"
之後佢打:d0 y0u k0wn where i am"
當時禾勁o咀!!
佢無情喇喇打eng- -"
真係嚇死禾- -"
之後先知佢係usa- -"
禾知佢巧鍚禾-﹏-"
禾都當佢係真呀哥一樣-﹏-
知道佢係usa果時真菂有d伓捨得- -"
話哂識左1 year - -"
but 佢真係對禾巧巧既- -
唔知詩詩姐姐唔知呢件事呢!_!"
唔知呀哥幾時返尼呢!_!"
佢可能長住係uas w0- -"
開頭真係唔係幾想同佢傾計- -
今日.."
都冇乜野- -"
介左右手- -"
左右兩隻手介哂- -"
ya"
同埋sd左豆豆子張相比仔仔睇-v-"
呵呵~ "
希望佢地快d拍拖仔喇-v-"
今日就打到呢度喇^v^"
下次見-v-"
|
| 望咩望-_-` 再望打瓜您`!:2008-07-15 11:47 PM |
|
|
CM FoR YoU﹏* 你阿哥走左你1定好5開心啦 要振作喔!!佢1定會番黎架
|
網主回覆
多謝你喔^3^"
禾都唔知佢會唔會返尼既..."
佢話佢係果度讀書-﹏-"
可能佢唔會返尼嫁喇-﹏- Posted at 2008-07-16 11:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|