| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-07-20 |
分類: 未分類 |
今日.."
巧開心哇.."
呀豆尼左禾屋企度玩>﹏<!"
玩到巧遲先叔屋企哇>﹏<"!
勁開心-vvvvvvvvvvvvvvvv-"
最衰佢唔可以係禾屋企度訓喇.."
禾呀媽又唔比佢係禾屋企訓w0"
唉..
灰哂..."
今日有人個人叫禾聽日陪佢去網吧
勁無奈!0r- -"
岩岩識佢冇耐叫禾陪佢去網吧- -"
勁無奈 - -"
唉.."
佢話禾陪佢打機.."
禾送禾返屋企- -"
有病病- -"
o哂咀- -"
無奈的一天"
|
| 望咩望-_-` 再望打瓜您`!:2008-07-20 11:51 PM |
|
|
大大粒cm送給你﹏* 呵...要你自己送自己返屋企...很好笑... 你怎樣回答他呢?
|
網主回覆
哈- -"
禾果時第一日識佢嫁炸- -"
仲係係勁舞考畹果時識佢既- -"
之後佢+了meme的msn問禾聽日去唔去網吧打機- -"(因為禾同佢都係一樣住張軍澳)
之後禾答佢-vvv-" 禾聽日有fd尼唔走得開哇-vvv-"
哇卡卡-vv-" Posted at 2008-07-23 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
n37p34 於 2008-07-23 01:49 PM 發表:
cm...
|
|
|
FxCk 於 2008-07-21 10:55 PM 發表:
cM也=] 要回哇
|
|