Free Stitch MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
 轉QZ *V* siubearowo               ;;898;D`                                                                                                          
ring159
暱稱: - 安凝;3 ♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2;3ζ
26;o2ζ
25;2ζ
28;1ζ
26;1ζ
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 674
今日人氣: 15
累積人氣: 8374
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
貓貓鍾仔>w<
TORO貓 - JUMP 遊戲機!_!
版版.口.?`
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                      2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天         


2008-07-25 分類: 未分類
今日..
巧開心哇>﹏<"!
識左兩個fd哇>﹏<"!
同埋禾個p0st多左幾個人尼回哇>﹏<"!
禾巧開心哇>﹏<"!
29號去書展哇>﹏<"!
巧野^v^
1號去動漫..
伓過驚有巧多人耶-﹏-"
今日痴哥子巧巧笑耶^v^"
今日又識多左位哥哥哇>﹏<"!
^v^
巧開心哇>﹏<"!
今日識左兩個fd fd^v^"
巧想快d到29號..
同禾d fd去書展哇>w<"
禾要買書書哇>_<"
痴哥子仲有8日就生日喇!_!"
送喵~比佢巧呢-﹏-"
幫佢搵返個老婆!_!"?
都巧w0!_!"
伓過唔知佢鍾意邊d人呢-﹏-"
總之今日就巧開心喇~ >﹏<"!
今日打到呢度喇!

^v^ 

望咩望-_-` 再望打瓜您`!:2008-07-26 12:03 AM

                                   






訪客留言 (返回 ring159 的日誌)


yuhong931009 於 2008-07-27 03:53 PM 發表:
我要問清楚fd幾號比賽也
佢比賽果日我先去
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bb0795 於 2008-07-27 02:06 AM 發表:
唔去也`
去黎做咩..
我又唔鐘意睇書ge`
..反正心情都唔好--`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你動漫果時陪禾/3\"
禾唔理哇>﹏<"!
你動漫一定要陪禾!_!"
 
Posted at 2008-07-27 08:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing_rain628 於 2008-07-26 06:19 PM 發表:
我今日去左書展哇﹏
真係好人啊~迫死我
希望動漫節快d到啦~你要玩得開心點哦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

書展同埋動漫是最多人的-﹏-"
咁你記住下次去書展簡一d冇咁多人既日子先去喔^v^"
希望係動漫度可以見到你喇^v^
 
Posted at 2008-07-27 08:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sh1234151 於 2008-07-26 05:19 PM 發表:
我岩岩係書展....
今日傅穎黎左書展....
超迫L0R"=]
我勸你聽日小心d好....
我簡直比人迫到就黎呼吸唔到啦-/\-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 - ▽ -"
咁慘慘/3\"
咁你冇正親呀ma/3\"?
記住小心d喔^v^"
你有事禾會巧擔心你嫁!_!"
Posted at 2008-07-27 08:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuhong931009 於 2008-07-26 04:56 PM 發表:
咁你依家係兩日都去定淨係去1號?_?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈!_!"
禾應該去兩日!_!"
咁你呢!_!"?
Posted at 2008-07-27 08:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LCC_JASON 於 2008-07-26 04:41 PM 發表:
CM比返你....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

!_!"
謝=]
 
Posted at 2008-07-26 04:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuhong931009 於 2008-07-26 03:00 PM 發表:
來cm嚕我a"a
不如動漫節遲d先去啦!_!
我等到3號定4號先去a"a到時fd有勁舞比賽
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻-v-"
禾3,4號團長叫禾去團唔知乜野w0-﹏-"
咁禾d fd又叫1號去.."
咁禾咪去兩日lor !_!"
 
Posted at 2008-07-26 04:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bb0795 於 2008-07-26 02:17 AM 發表:
咁咪好lo^^
但係我呢..
嗚..
媽的`慘慘>﹏ by;朱貓
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻-v-"
仲有哇..朱貓貓你聽日去唔去書展哇?!
一齊丫!_!"
 
Posted at 2008-07-26 01:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]