| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-09-06 |
分類: 未分類 |
!_!
禾今日發覺李藝影勁似豬咁笨-,-
中文又唔識睇-,-
英文又唔識睇;
咁巧喇~~~
佢叫mE,上勁舞;
之後咪上lor`;
問極佢係邊..;
佢都話自由1..
自由1-幾aR..
佢又冇講W0-,-
真係比佢吹漲lor;
之後係MsN喇~
佢又巧似豬咁笨W0..
禾真係頂佢唔順喇~~~
英文名仲叫cAt???????????????????
你唔巧叫pig
叫喵野cAt呀
一係kEn...;
一係P!g
琴日講哂D乜東東愛情道理-,-;
話喵-,-:
乜乜{因為聽唔到既關係-,-}永遠都係最低..
永遠都唔會改變,,-,-
乜東東愛情道理-_-?
愛情家>_<{李藝影-,-
坐係後面睇到佢既背影-_-!!!!
wA...
真係巧似男仔-,-
唔怪之得..
黃海量會話;男仔都會著裙???
果時禾勁想笑-_-
今日又巧悶咁過症-,-
聽日豆豆話陪禾夾糖糖呀>_<
巧開心哇>_<
|
| 望咩望-_-` 再望打瓜您`!:2008-09-06 10:41 PM |
|
|
bb0795 於 2008-09-08 08:00 PM 發表:
cM♥
|
|
|
冷靜牙* 好嬲咁b0r* 我刀有玩勁舞+.. 你幾lv+.. 係邊玩開!?
|
網主回覆
謝=] Posted at 2008-09-07 12:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
佢系戀愛家......>_< 就5會比貓樂飛啦!!^3^
|
網主回覆
佢果日講埋哂d咩咩愛情理論-,-
佢e+鍾意梁文進aR.. Posted at 2008-09-07 12:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝喔=] Posted at 2008-09-07 12:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|