| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 20;10〥 |
分類: 未分類 |
今日,,
影影{啦啦隊}喇3-
hA hA `
BuT..THIS 唔係重點`
往點係果位八婆`
曹廂儀`!
又姣`
又扮野;'
扮大家姐@w@?
收皮^3^`
發姣,,
姣李家樂- -`
都唔知佢有乜咁巧-,-
同李家樂有傾有笑^3^
仲唔係發姣^口^`?
海雯係佢面前講..:
李家樂條女-3-`
曹廂儀 仲唔應人w0`
淨係識老啤人`
e+見過f.2生喵!`
啤啤啤,,
啤你個死柒頭`
仲有英英姐都係咁講^3^
之後係咁老啤哂禾地咁多個^口^`
對住佢d fd指指點點禾地;'
呢d就叫賤喇^3^
遲早佢就比人"的"入廁所打^口^`
哈哈xPPP
|
| 望咩望-_-` 再望打瓜您`!:2008-10-22 10:17 PM |
|
|
bb0795 於 2008-10-25 12:02 PM 發表:
|
網主回覆
禾勁憎佢lor`
成日係度扮大家姐`
佢扮大家姐`?彈開喇佢`; Posted at 2008-10-26 10:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bb0795 於 2008-10-23 09:11 PM 發表:
|
網主回覆
伓可愛-,-`
你的小熊琴日梁家賢罰得巧慘-口-` Posted at 2008-10-25 10:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
對了* 寶唄* 尒B!0g滴歌歌巧巧聽喔* 是什麼歌來滴* 讓莪也download來聽* I l!ke !T
|
網主回覆
禾都覺呢隻歌巧巧聽.w.`
禾超囍呢隻歌歌-3-`
其實隻歌入面有1句係唱左個歌名出尼-3-`
你估下係邊句^口^`
Posted at 2008-10-25 10:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
禾冇放過相上尼-口-`
禾家姐偷放上尼-口-`
禾太柒柒了`
1點也伓令女-口-` Posted at 2008-10-25 10:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bb0795 於 2008-10-22 10:53 PM 發表:
唔係依個儀.. 係依個兒牙` 影衰哂我丫\口/` 我冇佢咁姣.賤....`
|
網主回覆
係喇係喇-口-
Posted at 2008-10-23 10:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|