| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-05-02 |
分類: 未分類 |
悶死我-_-;;
屎忽喔~_~;;
暈到返唔到hk喇-_-;;
係咪衰呢`;;
我好掛住我屋企張床v_v`;;
好采係澳門都有人陪我炸-口-;;
有我班fd a_a
仲有條變態友想我快d返去拎隻狗狗比佢玩lor-_-`;;
佢琴日同我講想要隻大d既狗用尼騎-_-;;
痴線的;;`
有人話我好返請我食雪糕a_a;;
峰哥哥話我好返請我食糖-w-`;;
卡卡-vvvv-;;
仲話我返到尼陪我帶隻狗狗去玩-v-;;
xdxd`;
不過係比佢騎-_-;?
咱家家有新pet pet了a_a;;
叫狗狗-vvv-;;
咱家家有;;
朱貓;;
金魚;;
羊仔`;
熊仔`;
熊貓仔`;
狗狗`;
媽子`;
家姐;`
豆子;`'
還有如水a_a;;
xdxd-3-
|
| 望咩望-_-` 再望打瓜您`!:2009-05-02 06:33 PM |
|
|
FxCk 於 2009-05-05 11:04 PM 發表:
|
|
|
bb0795 於 2009-05-04 08:51 PM 發表:
*``哎唷唷-v-; 北極熊吾要我.. 最掛住您個個系我;]
|
網主回覆
係w0-v-;
朱貓最掛住我-v-;
呵呵;;
我最愛朱貓-v-; Posted at 2009-05-05 04:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
傻小凝;;又唔舒服了喔? 休息多d啦;; 原來咁多人掛住你 咁錫你架咩?a_a;;
|
網主回覆
發燒之ma;;-3-
我會多d休息-3-;
不是喇-口-`;
最關心我果個係你-v-; Posted at 2009-05-03 12:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|