| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 24;8ζ |
分類: 未分類 |
生日v0v;`
多謝你地同我講生日快樂>v<`!
金魚26號先返;`]
掛住金魚inG`;!
朱貓最叻>v<;`
第1個同我講生日快樂-333-;`
啜朱貓>333<;`]
等金魚返尼就可以同你地1齊玩-333-;`]
但今年生日;;`
好多時間都係火-_-;`
咩事咁火?_?;`
廢事講`;!
我唔想比人話我周圍唱佢;`!
老豆.v.`!
你話送果個公仔比我架>_<`;]!
唔好反口v_v;`
fanny姐又走左-口-`;]!
如果唔係問佢拎糖都好=v=;`]
_________________________________
我d暑假作業ah-口-`;]!
又未買又未做~_~;`v
仲有中3 d書-0-v`
都未買v_v;`!
沈嵐教地理~_~v;`{留堂;?!
光頭梁又教I.s-口-`;!
我唔想又抄書w0~_~;v
我留堂班記錄係咪高升~_~v`;?!
是嗎是嗎`;?!
請你別說你愛我`;!
請你別說你信我`;!
請你別說你對我失望;`!
完因只是你沒資格`;!
我也在怪我自己為何當初姑此笨;`!
信你這個人;`!
傷我.傷我身邊的{人}`;!
請別說你自己很慘;`!
有很多人比你更慘`;!
bY;Ying`;{♥}`!
|
| 望咩望-_-` 再望打瓜您`!:2009-08-24 11:37 PM |
|
|
c0mm3nT:] 首背景音樂真係好好聽a__a 不過好少人知有呢首歌的-v- 我比較喜歡麻衣的聲音@@
|
網主回覆
但隻歌好耐la /_\']!
但好好聽=v=;`!
倉木幾可愛=v=; Posted at 2009-08-28 06:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔緊要=v=;`]!
遲到好過冇到ma>_<`;]
多譏家家>33<`;] Posted at 2009-08-28 01:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
今日番左黎啦. 掛住我又唔add我-v-' 補番句生日快樂先*3*
|
網主回覆
我真係掛住你架t^t;`!!!!!!
但我今日好火~_~;
金魚baby >3333< Posted at 2009-08-26 09:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝你ah wing >v<;`! Posted at 2009-08-25 06:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝期期>33<`;! Posted at 2009-08-25 02:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HAPIBDAY:)
生 日 快 樂 `
comment `
|
網主回覆
多謝你>_<v`;! Posted at 2009-08-25 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kh_lee 於 2009-08-25 09:28 AM 發表:
你生日?? 生日快樂cm`
|
網主回覆
多謝你>[]<`;! Posted at 2009-08-25 01:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝英英>33<;`! Posted at 2009-08-25 01:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|