| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 23;1ζ |
分類: 未分類 |
琴日同丫貓睇返之前既bl0g`
發覺好多傻仔野=v=`
o9年o2`14`-3-`
果日係友誼既情人=v=`
果日行街0,0`
映貼紙相果時好攪笑丫`
我最記得我同期期面對面=v=;
我係咁笑=v=;`
中秋la-3-`
都好攪笑>_<`!
玩埋d低能野-3-`
果時朱貓係咁講露腳指-3-`
之後就同丫英打架0,0`
玩登龍丫`-3-`
打狗棒-3-`
好傻仔-3-`
o9`12`24`
平安夜-3-`
買蛋糕.3.``
食蛋糕.3.`
坐公園食``
轉轉地咁食蛋糕-3-`
比"食蕉"罵la/v\`
丫期`丫貓`跳達浪-3-`
睇返都笑死-3-`
金魚`丫英去廁所=v=`
去左勁耐都唔返尼/[]\`
當失路>[]<`!?
哈哈`
|
| 望咩望-_-` 再望打瓜您`!:2010-01-23 07:22 PM |
|
|
hi~你好,我係幚你解決[畫沙音樂line`]既裝友阿,我想問你一個問題,就係你點係上面整d圖架(既係唔要上面個xxx的blog),唔該係教下我阿~唔該~
|
|
|
安凝(3` comm3nt:D 第1個位(!) 我地去廁所去左好耐都未番; 關妳鬼事咩-,-!
|
網主回覆
金魚;3`
您地當失路=V=`
XD` Posted at 2010-01-24 01:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
丫英丫*V*` Posted at 2010-01-24 01:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ken_Xd 於 2010-01-23 09:37 PM 發表:
Cm-v-
|
網主回覆
thzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz~ Posted at 2010-01-24 01:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
佢地係好攪笑-3-` Posted at 2010-01-24 01:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|