唉..而兩日唔知痴咩線病左! 喪打黑痴/0\
今日成日都係屋企呆..唔舒服搞到乜到唔想做=_=
全日無做過野..無野好打-v- (省略....................................)
夜晚食完飯同牙財同牙水去打波~
九點幾就返左屋企lu"
沖完涼.......玩陣電腦先=]