今次真係每個星期打1次日記~應成左你
今日老婆第1日返新工~~好想睇下佢著制服個樣丫XD
希望你新工愉快喇=] (發左達唔好唔記得我丫-v-)
雖然你話23號個日陪唔到我..但係唔緊要喇...我地提早慶祝^_^
而我今日就第1日開始跟我舅父學拳..都幾囉命下..
操完1日而經成身傷-0-"
快D變大隻XDDD
你而家要返工...加油丫~我會想念你的