今日突言間off..sor arrr
你唔開心一定要搵人傾呀...
如果唔係...會月黎月唔開心架(我 諗)
咁個星期6日又要去佢地堅企LU
phillip呀媽下個星期好似返香港呀
其實1月至3月生日既人...除左我同你仲有邊個呀??
好唔多架喎...