; }

                      
◇◆~牙yan*+の .....* ≧u≦

hi~hi~既然黎左,就留個言啦~!!!**                       
佢偷野..
偷走左我個心~~^~^ 
                                      
                                                          
                         
rita101
暱稱: ''細yan''
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-05-10
放棄你好嗎~~你說一句...
搭巴士..
...
番學..
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
聰の日記
appleの日記
雞肉の日記
ka敏の日記
Reneeの日記
Sukiの日記
Sukiの日記(xanga)
蠢蠢の日記
王子の日記~~
安の日記
安琪の日記
怡の日記
妹..(覃)の日記
金魚の日記
施彩の日記
星星の日記
看看你和我有多少缘 分...
看看您有多少了解我吧...
家姐の日記
閃閃の日記
黃立坤の日記
歐嘉の日記
穎の日記
最近訪客
最近沒有訪客
占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
2008 年 10 月 26 日  星期日   晴天


輝煌..... 呆滯 分類: 未分類

琴日...

輝煌俾人打...

我超嬲佢lor..

又吾同我講~~

所以琴晚一知..~~!

今朝5:00

去左e院搵佢~

點知12:00先係見得~~

星星都發生左d野~~

不過..

好彩兩個都冇咩~~!




訪客留言 (返回 rita101 的日誌)


theresa07 於 2008-11-07 11:34 PM 發表:
c0mment`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lydia520 於 2008-10-28 06:33 PM 發表:
都吾知佢系停我課定系咩-3-
壹時又話我番得壹時又話吾得,,,
旦系我聽日番牙=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



(S~i~n~G) 於 2008-10-28 06:11 PM 發表:
我唔知有咩講=]
但係你叫我幫你打cm,,
我咪打囉~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]