今日係第一次返四季lo...唔知做d 咩.....有人話好油..又有人話好忙wo..
點知返到去..我同晶晶佢地唔同lo>佢地做2樓..我做4樓..心諗仆街la>.
點知原來果到好多vtc架..一d都唔悶wo..重要做酒水...易la>.
不過果到有條女同我好似lo>.比人認錯我地..比人屌左幾次lo..無辜

不過都好好玩..d 阿叔勁好笑,..講野又唔正wo..
佢叫我攞隻(隻)比佢..我話你講咩呀.佢重話(隻)wo..
最後佢火火地攞起佢叫我攞既野..大家估係咩......
仆街呀..原來係>>叉<<wo...屌呀...即時o撚哂la>..
放工返到屋企1點幾呀..
|