~無聲彷有聲 ~
今日係咁過lo...仆街la>.爆撚左假la>..攞唔到証書la>.
唉................算la..自己攞黎衰..無得講既...
本來今日係去州際見工架...但係今日又唔使去wo
放學同晶晶..家拎去左行街lo..