今日要去尖咀洲際酒店面第二次試lol>..我.家拎.肥.amy
唉..不過都唔請..但係試過都勁好玩la..唉..算la>
跟住行SOGO...勁想買野lo>>.行完我地去哂新翠大牌檔食野.
平時勁多人打波..點知今日又無wo..咁我地諗住坐多陣la>.
呀..我直頭睇住有班人扒左我細佬個袋wo..跑得勁快wo..
跟住即刻搵細佬la>..本來諗住叫阿媽停左張卡..我老母火都黎撚埋..
重報埋警ow..唉..比d死差佬問左成晚..攪到2點幾..要搭的士..
警車都坐左3 架...唉..返到屋企都3 點la>.
屌..d死差佬重話拉到call我地,,...on9 我地返到屋企已經知咩事la>.
使撚d差人咩..唉..今日好撚攰呀....
|