~無聲彷有聲 ~
今日先知道原來做好事...會有好報架..
阿sir 要我地搵薑返黎wo...咁諗住咁次死緊la...係邊到搵呀
咁未去倉到搵la>.倉又話e 到無wo..問中廚la...心諗..點算呢..
好彩比我見到(子良)..上次係YMCA見過佢..佢真係幫我搵到返黎呀
勁...呀...所以話la>.以後都要幫人呀////"