~無聲彷有聲 ~
今日又係返四季呀.,.又係晶晶..龜龜..5:00
終於知道邊個係阿瑤.正.今日又係做兩張枱.不過做撚到呀
part 正一個uncle 一條仔.屌呀.uncle 唔做野lo>.
一定唔再part 佢呀..做到我重以為張枱係我做架..
放工先11:30..又比佢呃左半個鐘...屌呀./..
四季都勁撚鳩呀..都係諗下轉工..
出糧又遲..我同晶晶就黎食香架la>.