今日係連續兩日返工呀..好撚攰呀..周身痛wo..5:00
等埋阿龜..我地先返去..7 仔送果d 狗仔好得意呀..
返到去.晶晶.阿龜佢地做2 樓lo.我一個做4 樓.都唔緊要la>
重要part 正個惡既..唉..好彩佢今日比我企clock room.
同條女吹水..講個新郎又少頭髮又多頭皮..咁有錢係四季擺酒
就攪攪佢la>.話晒都一生人一次..唉.做到7 點..上左5 樓lo..
今次睇雀房加下水咁la>>上落2 層..不下20次..行撚到瘦呀..
做到8:30落返去做枱..呀..
part 撚返琴日個uncle..wo.
同劉翔個fd..攪笑lo..隔離個酒水個uncle 又新黎成日都唔見人..
我又要做埋佢個張wo.做4 張lo.嘩.攰到呀.做到11點半都唔放wo
心諗仆街la>.琴日又唔見放12點..今日咁攰先咁..終於到12點..散B.
原來晶晶同龜龜佢地放11點半..佢地等埋我wo..好人到..thx
之後同龜龜搭車..去到旺角又見到隔離班條仔..原來佢又係住沙田.
so..一齊返屋企..今日真係攰撚爆呀
|