~無聲彷有聲 ~
今日過左寶琳...其實將軍澳都幾靚呀.又大.搬去住到好..
今日諗住整埋d 畢業相..始終都整唔到//由1 點整到5 點la.
一定係張相太大la..點算la>???/
重有晶晶///你又唔聽電話...龜又話你唔使返工wo..去左邊呀//
跟住同家拎吹左陣水....我決定左下次去邊到玩LA>.
< 海洋公園 >