今日家拎終於搵下我la>.應酬下佢la.見佢咁悶/
可能太耐無行街la>.我竟然早左1 個半鐘出去..
on 9到呀..好彩佢都早d 黎姐...買下野..行下咁..
佢又要返5 點wo.so我地就散la>諗佢係新世紀買野.
點知返左屋企,要出返黎wo.on 9 到..打比家拎la..
人地話無佢名..唔使佢返wo.so.我地又出左尖沙咀行..
行到海旁玩la>.打比晶晶諗住等佢返工..佢又唔聽..
我同家拎由5 點幾坐到8 點幾..竟然比我地睇到激光表演
睇完之後..比家拎非禮左一陣..又同佢整鑊金既..
我地唔等晶晶la..9 點幾散la>.
|