~無聲彷有聲 ~
今日係大年初3 ..祝...大家...新年快樂呀..//
今日一早去同屋企人去左車公廟拜神..wo..好多人...
迫住入呀...迫住走呀...拜完去沙田行街...
去左睇(最愛女人購物狂)...好攪笑呀..正呀..
完全係一個字~亂...比佢玩死呀...行左一陣..買下野..
5 點到返屋企..嘩...成廿個親戚黎左lo>.無諗到咁多人呀..!!
迫爆呀..差d 踩冧我屋企個地呀...!!重要食埋飯先走wo..
嘈到呀..成12點幾先肯走呀..wo..佢地走左之後..做餐死..