~無聲彷有聲 ~
應昌佑...
應昌佑..
今日返四季lo..本來諗住好悶架la>>
點知比我見到應昌佑wo..本來都唔認得架..
點知d 人係到講...嘩..跟住有d 客問我..佢係邊個
唱過咩歌..嘩..我即刻講..24..呀..應昌佑..(勁大聲)
講完即走呀..!!最後佢上台唱歌/..我企左係到聽lo>.
正呀!!.好彩佢唔係坐我個枱..如果唔係我攞(登)坐佢隔離呀
做完都唔想走呀..走果陣見到..佢食煙架..破壞晒la>.以為佢好乖la>