~無聲彷有聲 ~
今日約左我阿E 去APM睇達文西密碼..好睇到呀.GOOD呀.!!
必睇呀...真係好正呀..出碟買呀..重要買埋本小說先..
重買埋惡作劇之吻..返屋企..必睇呀..
又可以睇戲LA>.
無咁悶呀MA>.