今日家拎本來約左我架..好彩佢都有出黎...佢無講大話..!!
點知佢突然話偽霸今日放假wo..問我一齊去好唔好wo..??
唔諗左一諗...算la>都唔關我事..一齊去o..係apm..行左一陣..
見到阿Deep wo..no good 矮呀..森美 ok wo ..at 17 就 bad la>.
家拎煲煙果陣..諗住比返錢偽霸..佢竟然唔收wo..O.左la/跟住買野飲..
佢都幫我地比埋wo...嘩..我忍唔住講左句..好彩有比你黎咋..多謝la.
(以前就一定唔會la>.)<<<同家拎一齊果陣呀!!變左la>可能博覆合!!
嘩.果套..鬼魅山房(Silent Hill)呀..嚇死人lo..唔好睇..驚..血腥100%
之後再行apm..係agnes b 到比家拎買左條錬wo..(佢係想買個sales咋)
嘩.個sales勁型
..又好人..比錢個陣..聞到佢勁香..正呀..無去錯呀!!

跟住佢送左d 贈品比家拎wo..原來係condom黎架..我叫家拎同佢講..
如果對手係你,.我就會用..(跟住死偽霸串鳩我話..係你就會咁講)..無奈
..
之後去食桶餐$128.good
.低爆la>.勁飽wo.又有得拎走!!
哈哈!!之後吹左陣.散la>.家拎話見到晶晶wo.(晶晶算la//唔好unhappy la)
返到屋企就叫細佬開PS 2.隻鬼魅山房(Silent Hill)黎玩..唔識lo.好難..唔明//唉
|