上回講到e位師兄..佢話出左糧請我地食野wo...

咁唔使錢既野...死都要去la>.
我地搭970x落到旺角...:..係車到緊係做正經事la(玩amy)
行左一陣新世紀..睇下有無靚仔.>>.but/..個件咁既師兄呀...
佢竟然話izzue..double park.....d衫睇唔上眼...我再睇一睇..
當時人既衫褲..我就知我地帶錯佢行la..(佢係一個錯)
去到花園..緊係食西冷la..果件野,..佢問完我有咩好食...跟住就食第二樣

好開心la>>.唔使錢既野係最好食...果件野重一直睇住..睇下夠唔夠錢wo..
好彩都夠///唔使我地比...跟住就行多左陣旺角...(簡直笑料)
...各散lo>
|