~無聲彷有聲 ~

  

 

 

 

  

 

rita10sam
暱稱: ~域他~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好yeah...有得去...
轉地方...第一日//
唔係呀wa>>>
做野太辛苦la>...
太過分la>.
文章分類
全部 (206)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
yOu
iNDeEd FaLliNg iN wItH sOmEOnE Is nOt aBoUT hOw mUCh i SAy lOvE YoU iT sHoUld bE iN HeArT 鍾意一個人既時候 唔應該成日掛係咀邊. 而係放係心入面
日誌統計
文章總數: 206
留言總數: 43
今日人氣: 39
累積人氣: 3512
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 19 日  星期日   晴天


又係返工呀..... 不安 分類: 未分類

今日4點半左右....突然電話響.....我諗住邊條仆街咁早打黎..

原來係晶晶問我係邊,.我正想問佢你早上4點係會做咩既時候.

睇清楚..原來係下午既4點半//嘩....就黎夠鐘la>...一支箭咁....ok..

出到去搵埋晶晶..寶寶都係5點45分到..勁呀..

根住又係返工...but..無la la有pat野叫我地3個同家拎..同佢一齊食飯wo..

佢話出糧請我地食野wo..我地諗地方...YEAH..唔使錢....去....but..佢個樣....

(家拎就好la..有得做茜郎)果到有條仔好型..係我地返工可以睇到既野呀)

唉,..無la>.下回再講la>.




訪客留言 (返回 rita10sam 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]