今日4點半左右....突然電話響.....我諗住邊條仆街咁早打黎..
原來係晶晶問我係邊,.我正想問佢你早上4點係會做咩既時候.
睇清楚..原來係下午既4點半//嘩....就黎夠鐘la>...一支箭咁....ok..
出到去搵埋晶晶..寶寶都係5點45分到..勁呀..
根住又係返工...but..無la la有pat野叫我地3個同家拎..同佢一齊食飯wo..
佢話出糧請我地食野wo..我地諗地方...YEAH..唔使錢....去....but..佢個樣....

(家拎就好la..有得做茜郎)果到有條仔好型..係我地返工可以睇到既野呀)
唉,..無la>.下回再講la>.
|