好耐都無同家拎行街街la...佢成日掛住佢個肥仔...
唔使理friend 架la.....唉...好彩今日拉到佢行下咋

咁岩又見到阿ta ..佢一個人係到等fd.. so 同佢行左一陣..
兩個阿ta一齊行...差幾多..人地乖好多...我地行OVERLANDER
不過得個睇字//咩都無買/我搵既野都無....搵哂LA>..
行到 支力 去返勁多靚仔既雲吞麵鋪...屌..樓下無位wo..上面都唔差
不過坐左3個正野黎.家拎笑到我仆街呀..一個哨牙.一個樣衰.一個勁臭
個冷氣對正個臭.吹過黎..攪到家拎想嘔..我都驚嘔..so我成個頭up係個麵到
唔起身..我幾驚個冷氣爆呀..家拎等到一有人走..即刻調位..人地幾無奈呀..
行到8:30因為要睇電視..so..大家就咁散la..
|