~無聲彷有聲 ~
今日放左學..同家拎..寶寶..花花....//落左旺角...行..
食返好耐未食過既街邊野..
不過真係好撚熱...企係個火爐邊,...我地都出撚哂汗呀..
果個..(毛問) 勁..攪笑 ..
跟住..就買埋野比家拎食先走lo.......