今日真係正呀..我地可以去君悅返工lo...重要係勁多人返wo..
我.晶晶.家拎.龜龜.jim jim.偉文.肥仔.重有隔離班d仔.
返之前偉文同個傻佬嘈交wo..差d返唔到呀..好彩無事咋..!!!
(今日先知..B班d仔都好有人性架...係好人黎既)

..今日係 .........DIOR PARTY.........
肥仔同晶晶都話似CYBER lo..咁又真係好靚既..(花花使唔使跳舞呀)
頭果陣咩都唔識..好悶架..又唔知有咩做..不過都幾好玩lo.,
7 點幾到終於有人黎la>.原來比下野飲.執下野咁就得..不過都好重
無幾耐都熟手la..有可以行下wo..根住就見到明星lo>>開心到爆呀..
睇睇下..同晶晶..家拎研究d保安lo..又靚仔 又高呀..簡直正呀..
8 點到休左一陣..又要做野la>.點知個經理叫左我去睇buffet lo.
勁多明星黎lo..我重同 尹子維 吹左一陣lo..勁型wo,.(好撚勁呀)

又比一個好癲既女人摸面wo..又比個飲醉既鬼佬摸左一下個pat lo..

根住有見到 李燦琛. .身邊行過..勁型呀..黃家強..lo,..
(不過要唔該晶晶lo
..因為喺我攞住d好重既杯果陣..有佢\幫我..)
唔係就好似果條女咁..攞撚到呀..總之tHanK You

重有個我記得係明星既姐仔..唔出名既..係到扮大野lo..飲橙汁wo.
做到點幾都唔知..個人重好high wo..都唔係好想走呀..
2 點幾終於都要走la..我地坐係街到等..癲到呀..勁好玩..
重有免費麥當勞食..我地d女早放lo/..d仔呀..要做到4點半...
我地住小巴去到旺角都3 點半lo..根住就同晶晶..家拎食野..同飲野..
最後就返屋企..返到去都4點幾la>.好攰呀
|