~無聲彷有聲 ~
我地係唔係真係可以一齊去海洋公園....
我真係好想係畢業前..一齊去呀...點呀,.,..大家..
諗諗呀.,.第日返左工..一定去唔到玩..又或者無可能再出黎架la
去la..PA.............