..........
2010 年 5 月 30 日  星期日   雨天


2010-05-30 分類: 未分類

 

-好耐無打blog啦

-因為就黎要去軍訓so打下先

-琴日四點幾去左穩呀奇

-跟住佢係到打機

-我就訓係到睇漫畫

-突然,佢摸我個肚

-嚇到我死呀

-跟住佢一邊摸一邊笑我白痴

-and than去左super一齊打機,食野,再去遊界玩

-佢夠中番工

-我就去穩嘉琪一齊去威龍屋企

-同佢係到玩d好傻ga game

-一齊睇(殺人犯)

-超正呀,超核突

-驚到我地唔夠膽番屋企

-好彩有威龍,送我地

-玩到早上點幾先番屋企
 

 

下午,同阮雅斯.李雪芬ling,

一齊去買軍訓d野超累呀......

唔打啦.要汁好d野,,,,,






訪客留言 (返回 rita1123 的日誌)


I_love_f1f 於 2010-06-01 10:25 PM 發表:
頭盔@@'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-頭咩盔呀
-你屎忽呀
Posted at 2010-06-08 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling1994328 於 2010-05-31 08:50 PM 發表:
Y0~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Candy_2620 於 2010-05-31 12:55 AM 發表:
加油 *v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kv3kawai 於 2010-05-31 12:35 AM 發表:
~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]