今日同fd一齊去左中環做歷史project....
去左好多地方.....見到好高大既聖誔樹..
仲有好多燈飾..好令丫~
我許願卡寫左3個
-身材越來越高
-眼大大
-成績越來越好.....呵呵
之後去寶屋企柯屎.....哈哈