今日係年初4"
我要好早起身"
but我唔想""
because我尋晚三點幾先訓!!"
之後就約左Winki"
我遲到!!"
我地要返school ge Choir"
我唔想返""
so,,,我同Winki都行得好慢""
我地去左7 11 buy 早餐"
但係我冇食到""
返到school"
先至9:15"(too bad)咁早!!
我個肚好餓""
10:30先至食果個早餐!"
之後Miss叫我地去hall"
去左'本身我同EE何以座後面!!"
but Miss要我地集中D聲!!"
so我地被迫座第一行"
冇得同EE講野"
but我都會偷偷地咁去同佢講野"
but but有勁多次都比Miss見到我地講野!!"
Miss因為我地唱得唔好"
so佢扮唔知!!
12:15先放我地"
之後"
Winki同君君&菁菁一齊去打波"
我冇去"
because我拎住個six "屎'風"
so我又係被迫咁自已一個返home"
返到home'
我呀叫我食完飯要去溫書"
我真係好唔想溫"
but我知到if我唔再去溫ge話"
我就會升唔到班"
講到E到""
唔講啦""
Bye Bye...............^^
|