尋日過左東涌搵yan同見7仔既點知7仔個經理唔得閒等電話
唉....我諗多算都冇咩機會入到去做啦,跟住去東薈城m記滿晒
人之後返左逸東食野再上yan屋企玩等樂放工還錢俾我放7點
等到8點幾到同yan.樂佢地去左東城食晚飯食之後去左波仔再
上yan屋企玩到10左右搭車出左荃灣唱1點k開左張k-fun卡出到去
11點幾到去左8樓打左一個鐘機打到12點9到之後去唱k唱唱下係
到玩電腦叫埋個fd出埋俾左200埋單我叫你出黎我冇唔理你我有叫
你唱k你話唔識唱我咁都叫冇理過你咩.你返到屋企仲話我岩岩連
朋友都不如,我冇野好撚講我有叫你玩咁都叫過份咩,我個時已經火
火地啦冇撚啦啦俾人屌撚完黎之後仲俾你咁講既野更加火好一句連
朋友不如,我終於知道你係咩人好個d錢俾撚返你我冇撚野好講,唱到
4點機上左8樓打左陣機打到7點搭車走
|