今日我去Ocean park...
一去到PLAY 過山車...摩天輪...海盜!!!
但係個D野食贵......
琪B有好多公仔...令人好驚訝^^
我地去食日本菜...好貴啊...
之後..又去左大中買銀包
愛回家...