都有幾日冇打日誌lo~
唉....呢幾日好悶牙.....又冇咩野做wo
我msn係 [email protected]
如果有人搵朋友可以add我傾下架
我日日都on既
唉....悶死我啦
番學都冇放隻咁悶.......
好采之前幾日個表弟泥我到玩=﹏=都冇咁悶........
6弓月28 29號個個評估試我唔想反牙~ HELP HELP heLp!!!!!
時間過得真係快=﹏=記得當初轉校個陣重驚識認唔到係學枚校生活
但係我好快都識認新既學校生活,重識左好多 ''損友''
呵呵.諗番同佢地一齊吹下水.上堂玩下野都想笑=.=
但係我地好快就要分開去唔同既學校lo.
雖然係咁但係我都會盡力保持我地既友誼架
呵呵~8日既考試考完lo~開始玩盡佢~.~
呢排搞咩好呢@o@
今日考左經濟同電腦lo~
重有一日就考哂~=﹏=好開心
聽日我地班搞左個班會活動~,~等我到時睇下可唔可以影相先~