大家聽日就返學啦,做晒功課未呢~
倒數個日我好早就起左身,起左之後就食飯,呢樣個樣
5:45,我就出門口,同陳浩星and周+慧,陪陳浩星去M記見工
d問題都唔知咩黎o既,超無理頭,答完d無理頭題目之後,俾佢成功左!
去江戶前食飯,食左個拉麵,4個字我地3個就食完,超快!
食完,坐地鐵,去葵芳接埋曾玉敏,再去荔景月台等人,等左一陣,d人就到晒
王君德就短褲,jell頭jell到痴線黎,李淑螢就.............
去到尖沙咀地鐵站,就討論去尖咀好定去中環
最後都係去尖咀,一開始就去海港城,去玩具反斗城接金連,但又同班女人走散左
等班女人黎,夠我同巴士同德仔遊晒一個海港城
黎到,去海皮,去到一開始就坐係樓梯邊,之後班女人又去左接潘思穎
又到,接左,打返黎話封左路,入唔到黎,入到黎,又少咁幾個人
又要等,好彩佢地可以倒數前返到黎,齊人,差唔多倒數
30秒之前發現有坐大廈有打住幾多秒,個o個都搵唔到
劉彥均同潘思穎又睇唔到,指左勁耐先睇到,目嘴又睇唔到,又指左勁耐佢都係睇唔到,算數
10!9!8!7!6!5! d人開始快左少少4!3! d人數快左一秒2!1!Happy New Year!!
數完,逼到痴線,痴左咁上下,d人冇啦啦係到嘩~~~~,我地唔知咩事又嘩埋一分,真好玩!!
出到去,坐地鐵,走人,陳浩星佢地叫我走,陪兄弟,唔理佢地,夠晒義氣啦~
返到去,打返俾佢地,下次再陪陳浩星~
女人們唔好嬲啦,我陪你地,巴士個邊有唔知點咁,我陪佢地,你地又嬲我~
下次啦,下次我同你地玩死先走,ok~!
|