今日,派成績表囉~~~
大家考得好唔好呢~
不妨留言報報名次~
我今日考24,加埋上學期29
上學期考得差,唉~
今次有溫書~哈!!!
返學,上禮堂~~
聽佢講埋d無聊野~"~悶死~
之後再返課室,狂派通告~
勁多張~
次後miss lau上到黎,話未交通告個d人要3:00之前返學校交俾佢
唉,原本諗住叫我媽朝早簽,點知俾我走左去返工~"~
冇得交,爸媽返晒工~~
有要同miss lau say個sor啦= ="
放學,同CW!NG去左石離食飯~
食完,行左一陣,坐巴士返屋企
上左車,點知張成績表放左係CW!NG度~
脅持住我張成績表~~俾你keep兩日啦~~呵呵~
中3咁就完左啦~
好似好快過左去~~
中3,十分好開心呀
有部分朋友可能唔再同一班~
但我地友誼唔會變,對吧~?
暑假開始了~大家有咩搞作,有咩好玩,記住預埋我!!!
|