武松



2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


我也♥你..潘小姐

今日,派成績表囉~~~

大家考得好唔好呢~

不妨留言報報名次~

我今日考24,加埋上學期29

上學期考得差,唉~

今次有溫書~哈!!!


返學,上禮堂~~

聽佢講埋d無聊野~"~悶死~

之後再返課室,狂派通告~

勁多張~

次後miss lau上到黎,話未交通告個d人要3:00之前返學校交俾佢

唉,原本諗住叫我媽朝早簽,點知俾我走左去返工~"~

冇得交,爸媽返晒工~~

有要同miss lau say個sor啦= ="

放學,同CW!NG去左石離食飯~

食完,行左一陣,坐巴士返屋企

上左車,點知張成績表放左係CW!NG度~

脅持住我張成績表~~俾你keep兩日啦~~呵呵~


中3咁就完左啦~

好似好快過左去~~

中3,十分好開心呀

有部分朋友可能唔再同一班~

但我地友誼唔會變,對吧~?

暑假開始了~大家有咩搞作,有咩好玩,記住預埋我!!!

 


 





訪客留言 (返回 roary 的日誌)


力奇 •戴亞斯 於 2007-07-12 11:42 AM 發表:
哈哈~~
串下人先
我上學期第8
下學期第4
全年第8
又係衰上學期
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







 

暱稱: 武松
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
對你好,換到的只是你講...
再見了,A MATHS
開學前一天,踩單車@@
其實我想 ,, 想1教熟睡...
我生活得1D都唔開心.....
» 日誌分類
全部 (64)
*歌詞分享* (5)
~生活記事~ (16)
未分類 (43)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 我的連結
尚無任何連結
» 站內搜索
RSS Feed