|
|
| |

-3-"鳴~
 慘不忍睹 雷雨 「無啦啦,整達啦。」 唉!4年無彈琴啦我..  無啦啦要我伴奏, 想緊張死我咩!!?  睇下我得唔得先啦。  嚴重無信心啊。 SH T。
By moony
OnlyCw-Tsz®2009.
|
| |

早晨。
 Y00H000,, 沒有陽光的 昨晚,終於睡了一次好覺啦。  十分恐怖..三點幾都未訓得著!  神經病中∼  唉”昨晚中文啊sir, (對!我還未知道他姓啥.. ) 教中文,都還可以! 但是∼此終有點想念謝sir。 可能降自己級好像有點不對,  9月是我的試用期..最好別同他們熟稔吧。
By moony
OnlyCw-Tsz®2009.
|
| |

-0-*OHNO-COOKIES!
By moony
OnlyCw-Tsz®2009.
|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 82 | »
|
|