勁開心!!今日測完驗啦~
放假啦~有大把時間打機lu~
Yeah@@
測驗真係過得快!!
希望大家都有自己開心ge假期
家姐打人...火到爆燈
今日家姐比我串佢唔讀書~
之後佢問我"你係唔係唔順啊!!
就1拳打過尼~好唔順囉!!見佢考會考先好心話佢唔讀書@@
就咁就比人打啦
教下你地下次唔好叫人讀書會比人打咖XD
測驗勁悶~~日日都訓到~~
今日個miss好好笑~~問我識唔識!!
我話唔識之後話我低死囉=]
比佢串到kai左