| «‹ July 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 6 月 18 日 星期五  |
| 2010-06-18 |
分類: 未分類 |
湖人萬歲!!
高比仔萬歲!!!!
湖人83:79塞爾特人^@^
I Love Kobe Bryant *v*
王者...
永不言敗!!!
|
網主回覆
哈哈,
湖人is the best!!! Posted at 2010-06-19 07:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀,
very good!!! Posted at 2010-06-18 11:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SWin14 於 2010-06-18 09:01 PM 發表:
快d教我睇波啦 /_\!!!
|
網主回覆
好呀好呀,
搵日呀@@ Posted at 2010-06-18 11:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wkmv0v 於 2010-06-18 07:01 PM 發表:
我有睇!!! 湖人超勁;p!!!
|
網主回覆
哈哈,
緊係喇,
有高比仔wo@@ Posted at 2010-06-18 11:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
車,
好睇就緊係要睇+喇=.= Posted at 2010-06-18 11:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈,
好睇呀ma@@ Posted at 2010-06-18 11:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@@ Posted at 2010-06-18 11:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|