Rodeny's Blog
各位令仔令女!
得閒多d上黎呀!
rodeny
暱稱: rodeny
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2021 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-11-02
2010-10-24
2010-10-16
2010-09-30
2010-09-15
文章分類
全部 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 120
留言總數: 667
今日人氣: 68
累積人氣: 6193
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 18 日  星期五   晴天


2010-06-18 分類: 未分類

湖人萬歲!!

高比仔萬歲!!!!

湖人83:79塞爾特人^@^

I Love Kobe Bryant *v*

王者...

永不言敗!!!






訪客留言 (返回 rodeny 的日誌)


Joyce9561 於 2010-06-19 07:04 PM 發表:
塞爾特人/_\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,
湖人is the best!!!
Posted at 2010-06-19 07:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leemingyan 於 2010-06-18 09:33 PM 發表:
嘻嘻 我都鐘意高比仔
好得意好勁呀佢@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀,
very good!!!
Posted at 2010-06-18 11:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SWin14 於 2010-06-18 09:01 PM 發表:
快d教我睇波啦 /_\!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀好呀,
搵日呀@@
Posted at 2010-06-18 11:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wkmv0v 於 2010-06-18 07:01 PM 發表:
我有睇!!!
湖人超勁;p!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,
緊係喇,
有高比仔wo@@
Posted at 2010-06-18 11:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathtai0108 於 2010-06-18 05:10 PM 發表:
睇波睇到上左腦.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

車,
好睇就緊係要睇+喇=.=
Posted at 2010-06-18 11:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yAnbb_024 於 2010-06-18 04:27 PM 發表:
@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SiuLovEly 於 2010-06-18 03:12 PM 發表:
個個都睇波=0=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,
好睇呀ma@@
Posted at 2010-06-18 11:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rachellam312 於 2010-06-18 01:11 PM 發表:
K0be:$
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@
Posted at 2010-06-18 11:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]